Noname & Smino and Saba (feat.): Ace | Song-Factsheet

Streams


Song «Ace» von Noname & Smino and Saba (feat.).

Fakten

Veröffentlichungsdaten: 2018 09 14 (Album)
Label: Selbstrelease
Songwriter
Produktion: Noname & Phoelix
Genre: Hip-Hop - Conscious-Resurgence

Annotationen

Diese Song muss noch annotiert werden.

Personen und Querverweise


Noname & Smino and Saba (feat.)
Noname
Phoelix

Lyrics

[Intro: Smino] Oh yeah, oh yeah Lil heathen in Heathrow Blokes [Chorus: Smino] Whiskey with the team, got it bubblin' I got trees in my luggage, I got tings out in London Hope UK, what you say? Fuck is you sayin'? Oh when I say I been at the Ace hotel, you gotta tell me somethin' Fuck is you sayin'? Oh let me tell you, I been on the way What you sayin'? I'm making runs [Verse 1: Smino] I'm roll on track, I'm in this field I'm shot, you put me in my feels She made it clap clap clap clappity-clap out in Clapton Swerve and I crash if the pillow ain't your passion She think I'm a liar like the Obamacare If the old never heard the soul country so slick Butterskin smooth acne shoes, contradict You can hop right offa my country [Chorus: Smino] Team got it bubblin' I got trees in my luggage, I got tings out in London Hope UK, what you say? Fuck is you sayin'? Oh when I say I been at the Ace hotel, you gotta tell me somethin' Fuck is you sayin'? Oh let me tell you, I been on the way What you sayin'? I'm making runs [Verse 2: Noname] Smino Grigi, Noname, and Saba the best rappers And radio niggas sound like they wearing adult diapers And globalization scary and fuckin' is fantastic And frankly I find it funny that Morgan is still actin' Bruce Almighty, Aphrodite and Dominoes Yummy biscotti, tamale, over matching my undertones Run in to Dally , Chicago overzealous with talent though Westside get the money, is still a classic Movin' to LA, now I'm sippin on Sunny D And my nigga is hella pleased and I bought me a better pen so a Bitch she ain't 'bout to write, I'm perpetually smoking weed If smi rolling, I'm sorry, I'm tapping out Room 25, the best album that's coming out Labels got these niggas just doing it for the clout I'm just writing my darkest secrets like wait and just hear me out Saying vegan food is delicious like wait and just hear me out [Verse 3: Saba] I ain't been at home in a minute, my landlord been gettin' pissed 'Cause I barely count as a tenant, I'm overseas with the yen and shit And I can't recall the last time that my live show was intimate The price for the show just went up, in addition the tickets did They didn't figure it out in 2012 so I just said fuck it 'Cause we can drop all our albums ourselves, yeah I just said fuck it 'Cause I know I got the gift like an elf And been wrapping raps around them like I'm a belt That's tea not ginger beer, I whisper in they ear Since I left the road, I got more hits than a deer A dollar and a dream like I'm Jermaine in the Ville You stand up or fall, pray, shout out to NFL Pure-bred delicatessen, damn, I'm real, I can tell it (tell it) I do not fall to no pressure (ah), cookin' up Barefoot Contessa (ah) I just raise the bar, Ay look what I did with the measure With little to no effort, I thought it gonna be messed up, bless up [Chorus: Smino] Whiskey with the ting, got it bubblin' I got trees in my luggage, I got tings out in London Hope UK, what you say? Fuck is you sayin'? Oh when I say I been at the Ace hotel, you gotta tell me somethin' Fuck is you sayin'? Oh let me tell you, I been on the way What you sayin'? I'm making runs